08-12-2008

ABOUT MONOROJO

Monorojo is Spaans voor rode aap. Mijn lichamelijke en (volgens de Nazca indianenkosmische kenmerken komen overeen met die van een rode aapHoe gek het ook klinkt, er is contact tussen mij en rode apen --> (check)


Ik ben afgestudeerd in International Tourism Management & Consultancy aan de NHTV en ben daarnaast voetbalgek. 


Wat doet Monorojo?

  • Travel Consultancy
    Advies in de Travel bizz online en offline voor reisorganisaties, lokale agenten, bedrijven of speciale groepen.
  • Concepts
    Creëren van vernieuwende (reis)concepten. Voor bedrijven en speciale groepen of ter ondersteuning van een sociaal initiatief.

Werk



5 opmerkingen:

  1. Zeker, helemaal mee eens!
    Heb mij wel vaker afgevraagd wat de belangen van de ANVR zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw inschatting ANVR doet recht aan de situatie, die directeur Frits Oostdam looochenstraft: kleine reisorganisaties hebben geen bestaansrecht in zijn ogen. Hij spreekt dit openlijk uit in interviews.
    Ik ga jullie volgen, je hebt interessante artikelen.
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ummm ben jijzelf niet nepaltrekking?

    tsja als niemand je kietelt, moet je het zelf doen zei opa altijd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nope, is van Nepalvisitors.com, maar ben het wel met je opa eens. Veel kietelen dus ;)

      Verwijderen

ShareThis