01-12-2010

Status Vakantierecept


Een goede website bouwen duurt altijd langer dan gepland. Tenminste dat is mijn ervaring. Een voordeel daarbij, wat gelijk ook een nadeel is, is dat er steeds weer kleine aanpassingen worden gedaan die het steeds weer nét ff iets beter maken. Afijn, ik ga ervan uit dat de site deze maand online staat. Ik ben wel klaar met de dummy. Zou ook aansluiten op mijn koffie-onderzoek in Breda.

Voordeel van Vakantierecept t.o.v. andere websites is dat het een onderscheidend karakter heeft. En de content die daarbij hoort is, zoals eerder aangegeven, gevoeliger voor social media. Betekent eigenlijk dat ik inzet op Likes en (Re) tweets i.p.v op ouderwetse linkbuilding. Door Vakantierecept, en in een later stadium ook via Reismuziek, kun je laten zien wie je bent. Van radicaal eten in Peru tot diepgaande sounds van Radiohead in de Himalaya. Laat zien waar je bent geweest, wat je cool vindt, wie je bent en wat jij leuk hebt gevonden.

Het is misschien een risico, maar het online landschap verandert. Social media gaat zo verschrikkelijk hard en content wordt steeds belangrijker. Dus ook met het ook op SEO. Ik ga ook niet teveel inzetten op rankings.  Ik blijf bij de basis van de content die gewoon goed / bijzonder moet zijn. Bovendien sluiten reizen, muziek en eten & drinken ook aan bij wie ik ben en wat ikzelf ook leuk vind. Dat is nog het belangrijkste! Jezelf blijven en doen wat je wilt doen. Ook online dus

ShareThis